Tuesday, February 24, 2009

Hi guys..im back

Hi guys...



Malam2 ni dengan hujan rintik-rintik di luar ingatkan saya tentang satu hobi saya yang dah lama saya tinggalkan. Menulis. Faktor utama hobi itu ditinggalkan adalah faktor masa. Mana ada masa sekarang ni beb. Asyik kerja je.





Dan kegemaran dalam hobi saya tu ialah menulis cerpen cinta. Hehehehe. Tak percaya kan bikers macam saya boleh tulis cerpen cinta. Tak la best sangat cerpen cinta saya tu tapi saya pernah masukkan dalam web majalah remaja dan nampaknya ramai jugak peminat aku. So.... dalam ruang blog aku yang seterusnya.. tunggu la cerpen cinta saya yang pertama kali saya tulis tahun 2003 dulu.

- ni pun salah satu kegemaran aku....merosakkan jalan tar kerajaan...hehehehe


Lupa lak nak mention, tengahari tadi my brother sudah jatuh motor woo... My mistake jugak.. Kebetulan masa saya balik, Atih baru nak keluar gi sekolah (dia Cikgu daaa..). So saya mintak dia tolong hantar wiper kat abg nasir (our family mekanik). So dia pergi la. Saya pun masuk dalam rumah nak berehat. tau2 hp berbunyi dan Atih call. jawab2 dia cakap dia accident. Dengan pantas saya gerak ke lokasi. Risau jugak. Sampai2 nasib baik dia tak apa2. Luka2 dan motor LC135 baru dia dah pecah2. Nampak gaya memang jatuh dengan laju tu. Saya memang tak heran sebab Atih ni memang ex pelumba haram macam saya jugak. Rasanya dia corner LC135 tu sampai over limit. Tayar lak tayar TT9 siam. Terus drop la sebab takyar tak mampu nak tampung corner tu. Ni bukan sekali Atih accident macam ni. Dah banyak kali.


- Atih new bike


So saya pun bwk LC135 dia balik while dia bawak Lagenda saya. Sampai rumah, naik kereta terus hantar dia ke klinik kerajaan Bt 9. Sampai sana ingatkan misi2 kat sana cun2 tapi rupanya ramai yg dah tua. Alahai...

Tau2 Atih kuar klinik tunjuk kat saya MC. Syok tul dia dapat MC dua hari.
Tapi motor tersadai le.....



- tayar made in siam... aku kena beli bridgestone japan la untuk mamat ni




- kan dah calar cover set


- handle pun bengkok



- ekzos pun calar

2 comments:

Aznita@Terk said...

ooohhhh..angah nye pasal la atih jatuh ye!!

zackbikers said...

hahaha..biasak la...